kontakt

TEB Tychy

Al. Jana Pawła II 24

43-100 Tychy

Tel: (32) 327 56 55
E-mail: tychy@teb-edukacja.pl

Godziny otwarcia sekretariatu:

pn.- pt. 8:00 – 18:00,
sobota i niedziela: nieczynne

FERIE (pn. – pt): 8:00 – 16:00

Mapa dojazdowa

Ważne kontakty

Beata Konwalijka-Sosnowska
Dyrektor Liceum

  •  +48 571 312 673
  •  beata.konwalijka-sosnowska@teb-edukacja.pl

dyżury:

  • wtorek: 16.00-17.00
  • czwartek: 10.00-14.00

Agnieszka Bogusław
Zastępca Dyrektora Liceum (ds. dydaktycznych)

  •  +48 571 312 673
  •  agnieszka.boguslaw@teb-edukacja.pl

dyżury:

  • wt. 13:00 – 15:00
  • czw. 13:00 – 15:00

Agata Jakubowska
Zastępca Dyrektora Liceum (ds. egzaminów)

  •  +48 571 312 673
  •  agata.jakubowska@teb-edukacja.pl

dyżury:

  • wt. 13:00 – 15:00
  • śr. 13:00 – 15:00

Agata Ptak
Psycholog

  • tak.ptak@gmail.com

dyżury:

  • Wtorek 8:30 – 15:00
  • Środa 8:30 – 17:00
  • Czwartek 10:00 – 15:00

Danuta Gruth
Pedagog szkolny

  •  danutagruth@op.pl

Dyżury dla rodziców:

    • poniedziałek: 15.00-17.00

Dyżury dla uczniów:

  • poniedziałek: 10.00-17.00, 13.00-15.00 (Doradztwo zawodowe)
  • wtorek: 9.00-14.00
  • środa: 9.00-13.00
  • czwartek: 10.00-15.00, 13.00-15.00 (Doradztwo zawodowe)
  • piątek: 9:00-13:00

Kacper Czechowicz
Przewodniczący Samorządu Uczniowskiego

RZECZNIK PRAW UCZNIA

Teresa Piłat – jest dostępna dla uczniów i słuchaczy:

Rzecznik Praw Ucznia i Słuchacza to wymagające stanowisko łączące w sobie empatię, umiejętności mediacyjne, cierpliwość i zaangażowanie.
Sieć szkół TEB Edukacja powołała pełnomocnika odpowiedzialnego przede
wszystkim za świadczenie pomocy uczniom i słuchaczom w zakresie
korzystania z ich praw.

Do obowiązków Rzecznika będzie należeć:

  • Przeciwdziałanie łamaniu praw ucznia i słuchacza w szkole.
  • Zwiększanie świadomości prawnej uczniów i słuchaczy.
  • Świadczenie pomocy uczniom i słuchaczom w zakresie korzystania z ich praw.
  • Pomoc uczniom i słuchaczom w rozwiązywaniu trudnych spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami i poszanowaniem prawa i godności osobistej.
  • Prowadzenie działań mediacyjnych w sytuacjach spornych, trudnych i nietypowych.
  • Współpraca z instytucjami i osobami działającymi na rzecz ucznia i słuchacza.
  • Wdrażanie działań na rzecz upowszechniania praw ucznia i słuchacza.
  • Zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w trakcie wykonywania swoich obowiązków, których dalsze udostępnienie nie jest
    konieczne w celu skutecznego wypełniania zadań wynikających z pełnionej funkcji.