kontakt
TEB Tychy
Al. Jana Pawła II 24
43-100 Tychy
Tel: (32) 327 56 55
E-mail: tychy@teb-edukacja.pl
Godziny otwarcia sekretariatu:
pn.- pt. 8:00 – 18:00,
sobota i niedziela: nieczynne
FERIE (pn. – pt): 8:00 – 16:00

Mapa dojazdowa
Ważne kontakty
Beata Konwalijka-Sosnowska
Dyrektor Liceum
+48 571 312 673
beata.konwalijka-sosnowska@teb-edukacja.pl
dyżury:
- wtorek: 16.00-17.00
- czwartek: 10.00-14.00
Agnieszka Bogusław
Zastępca Dyrektora Liceum (ds. dydaktycznych)
+48 571 312 673
agnieszka.boguslaw@teb-edukacja.pl
dyżury:
- wt. 13:00 – 15:00
- czw. 13:00 – 15:00
Agata Jakubowska
Zastępca Dyrektora Liceum (ds. egzaminów)
+48 571 312 673
agata.jakubowska@teb-edukacja.pl
dyżury:
- wt. 13:00 – 15:00
- śr. 13:00 – 15:00
Agata Ptak
Psycholog
tak.ptak@gmail.com
dyżury:
- Wtorek 8:30 – 15:00
- Środa 8:30 – 17:00
- Czwartek 10:00 – 15:00
Danuta Gruth
Pedagog szkolny
danutagruth@op.pl
Dyżury dla rodziców:
-
- poniedziałek: 15.00-17.00
Dyżury dla uczniów:
- poniedziałek: 10.00-17.00, 13.00-15.00 (Doradztwo zawodowe)
- wtorek: 9.00-14.00
- środa: 9.00-13.00
- czwartek: 10.00-15.00, 13.00-15.00 (Doradztwo zawodowe)
- piątek: 9:00-13:00
Kacper Czechowicz
Przewodniczący Samorządu Uczniowskiego
RZECZNIK PRAW UCZNIA
Teresa Piłat – jest dostępna dla uczniów i słuchaczy:
- w poniedziałki i czwartki w godzinach 14:00 – 16:00
- pod numerem telefonu 571-312-533
- oraz poprzez korespondencję mailową pod adresem:
rzecznik@teb-edukacja.pl.
Rzecznik Praw Ucznia i Słuchacza to wymagające stanowisko łączące w sobie empatię, umiejętności mediacyjne, cierpliwość i zaangażowanie.
Sieć szkół TEB Edukacja powołała pełnomocnika odpowiedzialnego przede
wszystkim za świadczenie pomocy uczniom i słuchaczom w zakresie
korzystania z ich praw.
Do obowiązków Rzecznika będzie należeć:
- Przeciwdziałanie łamaniu praw ucznia i słuchacza w szkole.
- Zwiększanie świadomości prawnej uczniów i słuchaczy.
- Świadczenie pomocy uczniom i słuchaczom w zakresie korzystania z ich praw.
- Pomoc uczniom i słuchaczom w rozwiązywaniu trudnych spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami i poszanowaniem prawa i godności osobistej.
- Prowadzenie działań mediacyjnych w sytuacjach spornych, trudnych i nietypowych.
- Współpraca z instytucjami i osobami działającymi na rzecz ucznia i słuchacza.
- Wdrażanie działań na rzecz upowszechniania praw ucznia i słuchacza.
- Zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w trakcie wykonywania swoich obowiązków, których dalsze udostępnienie nie jest
konieczne w celu skutecznego wypełniania zadań wynikających z pełnionej funkcji.